Wednesday, 28 December 2011

My Classes :)

4 Efissien :D <---- betul ke aku eja ni ? dari dulu sampai sekarang aku still lagi tak lepas nak eja benda nih . HAHA . haaa , so inilah kelas aku dekat MRSM KUANTAN ;) aku masuk kelas ni lepas semester 2 . sebab apa aku masuk kelas ni ? aku budak Reka Cipta weh :D *playing : joleyjoley*. hoho . seronok jugak dapat masuk kelas ni . sebab apa ? sebab ada asrul and anep ! le'pap' kali ! haha . takdelah , tapi memang seronoklah dapat jadi warga efissien ni . warganya semua sporting :D err , dulu aku kelas 4 Bestari , banyak jugak kenangan aku ngan kelas uh . i miss you all Bestarians ! siriusly . kalau boleh aku taknak tinggalkan korang :'( tapi nak buat macam mana kan ? heee :p okay that's all kot . kbhyeee ;)

okay , ni kelas 4 Efissien :D

hah , nilah gamba time raya hari tu ! waktu PAI kot :p
haa , nilah kelas pertama aku kat kuantan ni :)
aha ! sesi fotografi bersama bestarians :)

ohh , really miss this momment :'(

No comments:

Post a Comment